SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN BERASASKAN SEKOLAH (MEI)
Daripada Abu Hurairah RA bahawa Rasulullah SAW telah bersabda: "Sesiapa yang mendirikan solat (Tarawih) pada malam bulan Ramadhan dengan penuh keimanan dan keikhlasan, maka Allah ampunkan segala dosanya yang telah lalu."

Ahad, 12 Ogos 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


 Setelah genap sebulan Umat Islam  menjalankan ibadah berpuasa, kini tibalah masanya meraikan kejayaan itu dengan penuh kegembiraan dan kemeriahan. Seluruh Umat Islam di dunia menyambut  dengan acara ziarah menziarahi sanak saudara dengan memakai pakaian yang terbaik dan cantik-cantik. Seluruh ahli keluarga berhimpun dan berkumpul bersama disamping bertakbir.  Bermaaf-maafan dan banyak lagi perkara sunat yang dilakukan pada Hari Raya kesemuanya pasti menyambut hari raya dengan penuh kegembiraan dan keseronokan.

 Kepada Guru-guru,semua ibu bapa murid,para pelajar,bekas pelajar sekolah ini dan juga pengunjung Blog PSS SK Taman Desa 2, PSS SK taman Desa 2 Rawang mengucapkan :

"Selamat Hari Raya Aidilfitri " 
Maaf Zahir Batin 


 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
PENAFIAN : Pihak PSS SK Taman Desa 2 tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada blog ini.